środa, 23 października 2013

Kuchnia polska

Będąc w Warszawie przechodziłem z galerii Złote Tarasy do dworca Warszawa Centralna. W przejściu podziemnym usytuowane są restauracyjki i bary oferujące dania z rożnych części świata. Głownie azjatyckie. Początkowo pomyślałem sobie, że bardzo fajnie, ale zaraz napłynęła  mi do głowy nowa myśl. Gdzie nasza rodzima kuchnia?

 Idąc dalej na ten widok kamień z serca mi spadł. Oto jest nasza polska kuchnia.


Tradycyjna niezmienna i znana od lat nasza kochana polska kuchnia. Polak zawsze potrafi! Nie tam jakieś wymyślne dania, które na bieżąco trzeba przetwarzać i pilnować. Takie danie to i tydzien postoi i nic mu nie będzie. :)

Smacznego! :)


8 komentarzy:

  1. Siedzę na tym swoim.... no w swojej dzielnicy i wstyd się przyznać, ale nie wiem jak wygląda obecnie przejście podziemne w rejonie Dworca Centralnego. Ostatnie, głośne walki o to przejście, były już jakiś czas temu. Podobno wygrali Azjaci. Chyba będę musiała sprawdzić jak to teraz wygląda.
    POLSKIE DANIA SĄ NAJLEPSZE!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyobrażam sobie krewetek z starciu ze schabowym lub dobra fasolka po bretońsku. :)

      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  2. Pierogi mogę jeść o każdej porze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię z soczewicą. ;) Choć z kapusta i grzybkami też nie pogardzę.
      Pozdrawiam .)

      Usuń
  3. Ale narobiłeś mi smaku! Zjadłabym flaczków:) Mniam........ Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale muszą być dobrze doprawione. Najlepsze cielęce. :)

      Usuń
  4. A jednak duch w narodzie nie ginie! Będę dziś w Warszawie i poszukam polskich specjałów:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasy się zmieniają, systemy rządzące, ale polska tradycja pozostaje rodem z filmu "Miś". ;)

      Usuń

Bardzo miło mi, że gościłeś na moim blogu.!
Za pozostawiony komentarz z góry dziękuję i postaram się jak najszybciej odpowiedzieć. Komentarze anonimowe będą moderowane tylko pod warunkiem, że będą opatrzone imieniem lub pseudonimem (nickiem).
Serdecznie pozdrawiam !!!